সঘনাই সোধা প্ৰশ্ন

হয়, আমি বিশ্বব্যাপী প্ৰেৰণ কৰোঁ।

কেতিয়াবা আমি যোগান ধৰো। নিয়মিতভাৱে পৰীক্ষা কৰিব লাগিব।

যশবৃদ্ধি হৈছে ক্ৰেতাকেন্দ্ৰিক সংঘ। আমি উচ্চমানৰ, প্ৰকৃত ৰুদ্ৰাক্ষ, ৰত্ন, আৰু আপোনাৰ সকলো পবিত্ৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ গ্ল'বুল প্ৰদান কৰি গৌৰৱ অনুভৱ কৰোঁ। আমি আমাৰ প্ৰডাক্টসমূহ আমাৰ ক্লায়েণ্টৰ সন্তুষ্টি বজাই ৰাখিবলৈ যোগ্য হোৱাটো নিশ্চিত কৰিবলৈ প্ৰতিটো সবিশেষৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখোঁ।
তথাপিও, আপুনি ক্ষতিৰ তাৰিখৰ পৰা ১০ দিনৰ ভিতৰত পণ্যটো ঘূৰাই দিয়াৰ সন্দৰ্ভত আমাক জনাই দিব পাৰে যাতে সম্পূৰ্ণ ধন ঘূৰাই দিয়া হয়, যদিহে এই পৰিস্থিতিত আপুনি কোনো কাৰণত পণ্যটোৰ সৈতে সন্তুষ্ট নহয়। আপুনি আমাক info@yashvriddhi.com ত সমস্যাটোৰ বিষয়ে ৰিপৰ্ট কৰি ৰিটাৰ্ণ আৰম্ভ কৰিব পাৰে।
যদি আপুনি কিনা সামগ্ৰীৰ মানদণ্ড/প্ৰমাণ্যতাত সন্তুষ্ট নহয় বা যদি পণ্যটো শিপিং কৰাৰ সময়ত ক্ষতিগ্ৰস্ত হয়, তেন্তে আমি ধন ঘূৰাই দিম বা বিনিময় কৰিম যদিহে তলত দিয়া মাপকাঠীসমূহ পূৰণ কৰা হয়-
• ৰিটাৰ্ণ বা এক্সচেঞ্জৰ আগতে আমাক ৰিটাৰ্ণ বা এক্সচেঞ্জৰ কাৰণৰ সৈতে বিতংভাৱে জনাওক।
• এবাৰ আপোনাৰ ৰিটাৰ্ণ আৰু ৰিফাণ্ডৰ অনুৰোধ আমাৰ দ্বাৰা প্ৰমাণিত হ'লে, আপুনি আমাৰ ক্লায়েণ্ট কেয়াৰ টাচৰ দ্বাৰা আপোনাক দিয়া নিৰ্দেশনা অনুসৰি আপোনাৰ পেকেজৰ ৰিটাৰ্ণ আৰম্ভ কৰিব পাৰে।
• সম্পূৰ্ণ পেকেজৰ ক্ষতি হ’লে ধন ঘূৰাই দিয়া হ’ব।
ৰিটাৰ্ণ আৰম্ভ কৰাৰ আগতে আমাক info@yashvriddhi.com এ এটা ডিচপেচ প্ৰেৰণ কৰক। আমি আপোনাক এটা শিপমেণ্ট নম্বৰৰ সৈতে এটা নিৰ্ভৰযোগ্য কুৰিয়ৰ সেৱাৰ জৰিয়তে প্ৰডাক্টটো প্ৰেৰণ কৰিবলৈ পৰামৰ্শ দিওঁ। ৰিটাৰ্ণ শ্বিপিং চাৰ্জ ক্লায়েণ্টে প্ৰথমবাৰৰ বাবে পৰিশোধ কৰিব। হেৰুৱা বা ক্ষতিগ্ৰস্ত পেকেজৰ বাবে আমি দায়ী নহয়। হেৰুৱা আৰু ক্ষতিগ্ৰস্ত পেকেজসমূহ পৰিশোধ কৰা নহ'ব। একে অৱস্থাতে লাভ কৰাৰ পিছত। যদি এইটো যোগ্য হয় আমি উপলব্ধ পদ্ধতি অনুসৰি আপোনাৰ ধন ঘূৰাই দিম। ফিক্স শিপিং চাৰ্জৰ সৈতে।
বাতিল কৰা – কেৱল শিপমেণ্টৰ আগতে বাতিল কৰিব পাৰি, বা আমাৰ ফালৰ পৰা কোনো ভুলৰ ক্ষেত্ৰত – চালানৰ পিছত সম্ভৱ। টি এণ্ড চি এপ্লাই কৰক।

আপোনাৰ কাৰ্টত আপোনাৰ প্ৰডাক্ট যোগ কৰাৰ পিছত আপুনি অঞ্চলটোত প্ৰৱেশ কৰা এটা কুপন ক’ড পাব, আপুনি আকাংক্ষিত কুপনটো দি অৰ্ডাৰ দিব পাৰিব।